www.abbas40.blogfa.com دانش آموزان مدیر - مدیریت مدرسه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد ابلیس مرگ هیچ یک از مؤمنان، از مرگ فقیه محبوب تر نیست . [امام صادق علیه السلام]
مدیریت مدرسه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    جشن میلا دامام رضا (ع ) امروز توسط دانش آموزا ن پسر دبیرستانی برنامه ریزی و به خوبی اجرا گردید . چند روزی بود که در میان  جمعی از دانش آموزان زمزمه تشکیل هیات انصارالمهدی شنیده می شد . این ایده توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مسئولین انجمن های اسلامی ارایه گردید . در این میان یکی دانش آموزان پسر کارودانش علاقمند به تشکیل آن در مدرسه گردید .

    این دانش آموز موضوع را با چند نفر از دانش آموزان دیگر مطرح نمود و عشق به ائمه و اخلاص پاک دانش آموزان منجر به تشکیل هیات در هنرستان گردید .

    اولین برنامه آنان جشن میلاد امام رضا (ع) بود جلسات مختلفی برای هر چه باشکوهتر برگزار نمودن آن در ساعات تفریح در کتابخانه مدرسه تشکیل دادند . در جلسه ای مدیر هنرستان را دعوت کرده و موضوع برگزاری جشن را مطرح نمودند. خیلی خوب مورد استقبال مدیر قرار گرفته و قرار شد که به دلیل نداشتن نماز خانه در مسجد کنار هنرستان جشن برگزار گردد

    امروز دانش آموزان با تجمع در مسجد جامع شهر سلمانشهر شاهد برنامه ریزی و مدیریت بسیار خوب دانش آموزان هیات انصارالمهدی بوده اند .همه کارها توسط دانش آموزان انجام گرفت . کارهایی مانند مجری و تلاوت آیاتی از قران و خیر مقدم و بیان اعلام موجودیت هیات و قرائت بخش هایی از وصیتنامه شهیدان وپذیرایی با چای و شیرینی و اهدای هدایا به دانش آموزانی که اسم رضا داشته اند و انجام مسابقه پرسش و پاسخ در مورد امام رضا (ع ) .

    مولودی هم در مراسم خوانده شد .

    مدیریت دانش آموزان بسیار عالی بود . باید آنان و کارهایشان را باور کرد ومسئولیت را به آنان سپرد .

    باید به حاج فردین زبردست دانش آموز سال سوم هنرستان که مسئول هیات انصارالمهدی هنرستان و هفت دبیرستان پسرانه منطقه نیز شده است تبریک گفت و آرزوی موفقیت نمود .



    عباس اصغری ::: دوشنبه 87/8/20::: ساعت 4:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 9
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :106550

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مدیریت مدرسه
    عباس اصغری
    مدیریت مدرسه برخلاف مدیریت های دیگر گمنام و ناشناخته وبسیار مهم وبا ظرافت می باشد . عمق و گسترده کار در مدیریت مدرسه منحصر به فرد می باشد . با تجربه حدود بیست سال مدیریت اموزشگاهی قصد انتقال ان به جامعه فرهنگی و علاقمندان دارم

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مدیریت مدرسه

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<