www.abbas40.blogfa.com شاگرد راننده - مدیریت مدرسه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
مدیریت مدرسه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    با مادرش داخل داخل دفتر دبیرستان شد دارای جنب جوش فراوان بود . با برخی دوستانش که در راهر بود سلاو علیک گرمی داشت .

    دوهفته ای بود که از شروع مدرسه گذشته بود و او غیبت داشته است . علت اش بی علاقی گی به ادامه تحصیل یوده است .

    وقتی در تنهایی از او علت را پرسیدم گفت : دوست دارد که شاگرد راننده اتوبوس شود .وبعد هم راننده .

    تعجب کردم .با اینکه سال سوم دبیرستان بوده ولی در فکر ترک تحصیل می باشد . از مشکلات کار رانندگان اتوبوس گفتم ولی او ظاهرا تجربه این کار را داشته است ومدتی قبل هم با اتوبوس یکی از بستگانش مسافرت بوده است

    اصرار خانواده مبنی بر ادامه تحصیل اورا مجبور به حضور در مدرسه نموده است .



    عباس اصغری ::: یکشنبه 87/8/5::: ساعت 8:44 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :106544

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مدیریت مدرسه
    عباس اصغری
    مدیریت مدرسه برخلاف مدیریت های دیگر گمنام و ناشناخته وبسیار مهم وبا ظرافت می باشد . عمق و گسترده کار در مدیریت مدرسه منحصر به فرد می باشد . با تجربه حدود بیست سال مدیریت اموزشگاهی قصد انتقال ان به جامعه فرهنگی و علاقمندان دارم

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مدیریت مدرسه

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<